دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues512
Number of Articles4,441
Article View8,474,629
PDF Download4,497,667

1.

مدل رفتار انسان در مواجهه با دو ساحت مطلوبیت- نامطلوب؛ تحلیلی قرآنی، رویکردی مدیریتی

Pages 18-55
علی رضاییان; علی عبدالهی نیسیانی

2.

تبیین سازمان مبتنی بر انسان (بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی)

Pages 58-124
علی‌نقی امیری; کمیل رودی; رضا برنجکار; علی‌اصغر پورعزت

3.

طرح‌ریزی پژوهش سامان‌مند و میان‌رشته‌ای برای بهره‌گیری از معارف اسلامی در حوزه مسائل انسانی - اجتماعی با کمک روش تریز

Pages 126-156
مهدی احمدیان; محمدمهدی ذوالفقارزاده; علی‌اصغر پورعزت

4.

تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی

Pages 155-182
حسین سرآبادانی تفرشی; علیرضا سجادیه

5.

شناسایی ابعاد و مؤلفه های مؤثر بر ارتقای توان دانشگاه ها در توسعه دیپلماسی علم و فناوری ج.ا.ایران: رویکردی استراتژیک

Pages 188-214
محمدسعید تسلیمی; خلیل نوروزی; محمد مهدی مدحت

6.

تبیین اولویت‌های تشویقی کارکنان: آیا تفاوتی بین بخش خصوصی و دولتی وجود دارد

Pages 216-234
رقیه ابدالی; احمدعلی خائف الهی; حسن دانایی‌فرد; پرویز احمدی

7.

شناسایی الگوهای ذهنی دربارة خروج از خط رهبری سازمانی مبتنی بر روش‌شناسی کیو

Pages 236-262
مصطفی هادوی‌نژاد; فرهاد شکوهی

8.

عوامل تخریب‌کنندة دوستی در محل کار با رویکرد مردم‌نگاری

Pages 264-289
نبی اله کهن; علی صفری; هادی تیموری

9.

شناسایی چالش های انکوباتورهای هنری در حمایت از کسب و کارهای هنری (مورد مطالعه: انکوباتور دانشگاه هنر اصفهان)

Pages 292-314
سیدسعید میرواحدی; محمد تقی طغرایی; نعیمه نوری

10.

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت

Pages 309-324
عظیم حمزئیان; مهری شهریاری

11.

شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)

Pages 334-351
هادی قزوینی; مرتضی ملکی مین باش رزگاه

12.

نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار

Pages 354-378
مریم نکوئی زاده; عماد گل محمدی


Journal management system. designed by sinaweb