دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues513
Number of Articles4,443
Article View8,475,827
PDF Download4,499,217
سرآبادانی تفرشی, ., سجادیه, . (2018). تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. Islamic Political Thought, 12(2), 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
حسین سرآبادانی تفرشی; علیرضا سجادیه. "تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی". Islamic Political Thought, 12, 2, 2018, 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
سرآبادانی تفرشی, ., سجادیه, . (2018). 'تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی', Islamic Political Thought, 12(2), pp. 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
سرآبادانی تفرشی, ., سجادیه, . تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. Islamic Political Thought, 2018; 12(2): 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588


Journal management system. designed by sinaweb