دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,591,252
PDF Download5,356,626
امیرشاهی, ., یزدانی, ., پارسا, . (2012). تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. Islamic Political Thought, 6(1), 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; سمانه پارسا. "تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند". Islamic Political Thought, 6, 1, 2012, 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025
امیرشاهی, ., یزدانی, ., پارسا, . (2012). 'تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند', Islamic Political Thought, 6(1), pp. 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025
امیرشاهی, ., یزدانی, ., پارسا, . تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. Islamic Political Thought, 2012; 6(1): 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025


Journal management system. designed by sinaweb