دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,583,416
PDF Download5,343,103
امیدی‌کیا, ., مشبکی, ., خداداد حسینی, ., عزیزی, . (2012). شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. Islamic Political Thought, 6(1), 35-72. doi: 10.30497/smt.2012.1023
کامران امیدی‌کیا; اصغر مشبکی; سید حمید خداداد حسینی; شهریار عزیزی. "شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". Islamic Political Thought, 6, 1, 2012, 35-72. doi: 10.30497/smt.2012.1023
امیدی‌کیا, ., مشبکی, ., خداداد حسینی, ., عزیزی, . (2012). 'شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', Islamic Political Thought, 6(1), pp. 35-72. doi: 10.30497/smt.2012.1023
امیدی‌کیا, ., مشبکی, ., خداداد حسینی, ., عزیزی, . شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. Islamic Political Thought, 2012; 6(1): 35-72. doi: 10.30497/smt.2012.1023


Journal management system. designed by sinaweb