دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues513
Number of Articles4,443
Article View8,498,181
PDF Download4,503,416

1.

کنکاشی در خاستگاه دانش مدیریت بر اساس نظریۀ اعتباریات علامه‌طباطبایی(ره)

Pages 19-51
سیدابوالحسن حسینی; حسن دانایی‌فرد; حمید پارسانیا; عبدالله توکلی

2.

جستاری تحلیلی دربارۀ نظریه‌های متعارف انگیزش در سازمان و ارائۀ الگوی جایگزین مبتنی بر اندیشه‌های شهید مطهری (ره)

Pages 53-81
علی اصغر خندان; محمد جوادی

3.

شبکه‌های همکاری علمی در مجلات مدیریت راهبردی ایران

Pages 83-109
بهمن حاجی‌پور; امیر حسین طیبی ابوالحسنی; شاهین روحانی راد

4.

چارچوب توسعه‌ی گردشگری دینی در جمهوری اسلامی ایران

Pages 111-137
حمید ضرغام بروجنی; فائزه اسدیان اردکانی

5.

طراحی و تبیین مدل مدیریت کج‌رفتاری مالی مدیران در سازمان‌های دولتی ایران (مورد مطالعه: مدیران سازمان‌های دولتی استان سیستان و بلوچستان)

Pages 139-164
ثریا پیری; محمد موسوی

6.

واکاوی مفهوم نوسازی استراتژیک با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم

Pages 165-188
سیده زهرا فاطمی; عادل آذر; عباس مقبل باعرض; آمنه خدیور

7.

ارزیابی و رتبه بندی استراتژی های تأثیر گذار در شهر هوشمند برای موفقیت شرکت های همکار شهرداری تهران با روش نظریه داده بنیاد

Pages 189-214
امیر هوشنگ تاجفر; علی شایان; مرضیه پورمقدسی

8.

کاربست مفهوم «منظومه» به‌عنوان استعاره‌ای در ارائۀ الگوی زنجیرۀ ارزش صنایع خلاق ایران

Pages 215-253
مهدی محمدی; مهرداد مدهوشی; عبدالحمید صفایی قادیکلایی; حسنعلی آقاجانی

9.

مدل سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی در شرکت های فناوری اطلاعات

Pages 255-293
حسین غضنفری; سید حمید خداداد حسینی; اسدالله کردناییج; عادل آذر

10.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها موردمطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو)

Pages 295-320
سید علی اکبر هاشمی; حسن الوداری; محمد رضا دارایی; روح‌الله رازینی

11.

تحلیل ارتباط شایستگی‌های استراتژیک مدیران با ارزش‌آفرینی منابع انسانی، بر اساس رویکرد IRP

Pages 321-346
محمود رضا اسماعیلی; عبداله ساعدی; علی شریعت نژاد

12.

رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران

Pages 321-346
مصباح‌الهدی باقری کنی; حسین گودرزی


Journal management system. designed by sinaweb