دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues513
Number of Articles4,443
Article View8,509,435
PDF Download4,506,994
شیرخدایی, ., قربانی منقاری, ., نامدار طجری, ., حسینی, . (2023). اثر لوگوی آوایی بر بازشناسی برند براساس الگوی فعالیت الکتریکی قشر مغز. Islamic Political Thought, 17(4), 47-70. doi: 10.30497/smt.2024.246198.3565
میثم شیرخدایی; زهرا قربانی منقاری; سمیه نامدار طجری; ابوالحسن حسینی. "اثر لوگوی آوایی بر بازشناسی برند براساس الگوی فعالیت الکتریکی قشر مغز". Islamic Political Thought, 17, 4, 2023, 47-70. doi: 10.30497/smt.2024.246198.3565
شیرخدایی, ., قربانی منقاری, ., نامدار طجری, ., حسینی, . (2023). 'اثر لوگوی آوایی بر بازشناسی برند براساس الگوی فعالیت الکتریکی قشر مغز', Islamic Political Thought, 17(4), pp. 47-70. doi: 10.30497/smt.2024.246198.3565
شیرخدایی, ., قربانی منقاری, ., نامدار طجری, ., حسینی, . اثر لوگوی آوایی بر بازشناسی برند براساس الگوی فعالیت الکتریکی قشر مغز. Islamic Political Thought, 2023; 17(4): 47-70. doi: 10.30497/smt.2024.246198.3565


Journal management system. designed by sinaweb