دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues508
Number of Articles4,392
Article View8,242,370
PDF Download4,234,019
ملک خانی, ., راود راد, ., اسلامی تنها, ., غمامی, . (2024). ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی. Islamic Political Thought, 31(1), 347-388. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901
فاطمه ملک خانی; اعظم راود راد; علی اصغر اسلامی تنها; سید محمد علی غمامی. "‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی". Islamic Political Thought, 31, 1, 2024, 347-388. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901
ملک خانی, ., راود راد, ., اسلامی تنها, ., غمامی, . (2024). '‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی', Islamic Political Thought, 31(1), pp. 347-388. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901
ملک خانی, ., راود راد, ., اسلامی تنها, ., غمامی, . ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی. Islamic Political Thought, 2024; 31(1): 347-388. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901


Journal management system. designed by sinaweb