دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues508
Number of Articles4,392
Article View8,242,332
PDF Download4,234,005
پورعطار, ., سرتیپ زاده, ., جعفری هفتخوانی, . (2021). مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی. Islamic Political Thought, 15(2), 199-236. doi: 10.30497/smt.2022.241208.3255
علیرضا پورعطار; لیلا سرتیپ زاده; نادر جعفری هفتخوانی. "مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی". Islamic Political Thought, 15, 2, 2021, 199-236. doi: 10.30497/smt.2022.241208.3255
پورعطار, ., سرتیپ زاده, ., جعفری هفتخوانی, . (2021). 'مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی', Islamic Political Thought, 15(2), pp. 199-236. doi: 10.30497/smt.2022.241208.3255
پورعطار, ., سرتیپ زاده, ., جعفری هفتخوانی, . مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی. Islamic Political Thought, 2021; 15(2): 199-236. doi: 10.30497/smt.2022.241208.3255


Journal management system. designed by sinaweb