دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,583,651
PDF Download5,343,768
سیاری, ., وکیل‌زاده, . (2022). تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396). Islamic Political Thought, 18(1), 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سروش سیاری; حسن وکیل‌زاده. "تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396)". Islamic Political Thought, 18, 1, 2022, 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سیاری, ., وکیل‌زاده, . (2022). 'تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396)', Islamic Political Thought, 18(1), pp. 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سیاری, ., وکیل‌زاده, . تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396). Islamic Political Thought, 2022; 18(1): 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787


Journal management system. designed by sinaweb