- احمدی، عباس؛ هادوی نیا، عباس؛ یوسفیخواه، سارا (1390). ائتلافهای راهبردی و شبکههای مشارکتی؛ ظهور الگوی جدید در صنعت رسانه، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال هجدهم، شمار 2(پیاپی 66)، صص. 147-125.
- بابایی، محمود (۱۳۹۲). رسانههای دیجیتال: مشارکتپذیری و فناوری محوری. ماهنامه گفتمان علم و فناوری، (2). صص. 109-98.
- باقری، زهرا؛ چوپانی، حیدر (1389). موانع و چالشهای خلاقیت و نوآوری در سازمانها و ارائه راهکارهایی جهتبهبود آن، سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی، TRIZو مهندسی و مدیریت نوآوری ایران.
- حمزهپور، مهدی؛ خطیبی، علیرضا (1397). فناوری نرم (تحول جهانی فناوری). تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق (علیهالسلام).
- داودی، سیدمحمدصادق؛ حمزه پور، مهدی؛ و سبحانیمتین، علی (۱۳۹۸). تحلیل و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر سازه مفهومی مدیریت استعداد در صنایع خلاق. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، صص. 122-109.
- راهنورد، بابک؛ محمدخانی، کامران؛ فرهنگی، علیاکبر؛ محمدی دودی، امیرحسین (1397). طراحی مدل مدیریتی برای پذیرش فناوریهای نوین رسانهای (با تأکید بر همگرایی رسانهها). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، سال هفدهم، زمستان.
- سیدنقوی، میرعلی؛ حمزهپور، مهدیت؛ اعتمادی، مرجان (1398). شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر رهبری ناب در سازمانها؛ رویکرد دیمتل. فصلنامه مدیریت منابع در نیروی انتظامی، پیاپی 26، صص. 30-1.
- غلامرضایی، مرجان (1397). نقش فناوریهای نوین رسانهای بر قطب خبری شدن خبرگزاریها (موردمطالعه: کارشناسان رسانه). پایاننامه کارشناسیارشد، دیپلماسی در سازمانهای اقتصادی بینالمللی - علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق - قیام دشت.
- لشکربلوکی، مجتبی (1390). جاریسازی راهبرد (راهنمای گامبهگام پیادهسازی در عمل). تهران: انتشارات آریانا قلم.
- ملاحسینی، علی؛ فروزانفر، محمدحسین (1397). توسعه و بومیسازی مدل پذیرش فناوری (TAM) در شرکتهای کوچک و متوسط. فصلنامه توسعه فناوری صنعتی، 16(34), صص. 39-48.
- نعمتی انارکی، داود (1388). تأثیر فناوریهای نوین رسانهای بر «قطب خبری» شدن تلویزیون در جامعه (با تأکید بر سند افق رسانه). پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، (4)16 199-177.
- Adjin-Tettey, T. D., & Mbatha, B. (2019). Digital Natives’ Appropriation of New Media Technologies: A Survey of Literature. Covenant Journal of Communication, 6(2).
- Amiri, M., Sadaghiyani, J., Payani, N., & Shafiezadeh, M. (2011). Developing a DEMATEL method to prioritize distribution centers in supply chain. Management Science Letters, pp. 279- 288.
- Bartosova, D. (2011). The future of the media professions: Current issues in media management practice. International Journal on Media Management, 13(3), 195-203.
- Cascio, W. F., & Montealegre, R. (2016). How technology is changing work and organizations. Annual Review of Organizational Psychology and Organizational Behavior, 3, pp. 349-375.
- Chang, M. K., & Cheung, W. (2001). Determinants of the intention to use Internet/WWW at work: a confirmatory study. Information & Management, 39(1),pp. 1-14.
- Cheung, W., Chang, M. K., & Lai, V. S. (2000). Prediction of Internet and World Wide Web usage at work: a test of an extended Triandis model. Decision support systems, 30(1),pp. 83-100.
- Diop, E. B., Zhao, S., & Duy, T. V. (2019). An extension of the technology acceptance model for understanding travelers' adoption of variable message signs. PLoS one, 14(4), e0216007-e0216007.
- Ekhareafo, D. O., Ezekiel, S. A., Leo, O. N., & Edegoh, L. N. (2013). The challenges of newspaper management in information and communication technology age: The Nigerian situation. British Journal of Arts and Social Sciences, 13(1),pp. 1-14.
- Hassan, I., Latiff, M. N., & Yahaya, Q. (2018). The survival of Nigerian newspapers in digital age of communication. International Journal of Asian Social Science, 8(9),pp. 631-637.
- Hitt, L. M., & Brynjolfsson, E. (1997). Information technology and internal firm organization: An exploratory analysis. Journal of management information systems, 14(2), 81-101.
- Jiann, L., & Gwo, H. (2011). An integrated MCDM technique combined with DEMATEL for a novel cluster-weighted with ANP method. Expert System Application,pp. 1417- 1424.
- Kawashima, N.(2020), Changing Business Models in the Media Industries, media industries, 7(1), DOI: https://doi.org/10.3998/mij.15031809.0007.105
- Laukkanen, P., Sinkkonen, S., & Laukkanen, T. (2008). Consumer resistance to internet banking: postponers, opponents and rejectors. International Journal of bank marketing, 26(6),pp. 440-455.
- Madanmohan, T. R. (2000). Failures and coping strategies in indigenous technology capability process. Technology Analysis & Strategic Management, 12(2),pp. 179-192.
- Min, Qingfei, Ji, Shaobo, & Qu, Gang. (2008). Mobile commerce user acceptance study in China: a revised UTAUT model. Tsinghua Science & Technology, 13(3), 257-264.
- Onwuliri, E. C.(2019). A Look at the Major Challenges Facing the Newspaper Today. International Journal of Social, Politics & Humanities. 4(1) 58 – 62.
- Opoku, M.O., F. Enu-Kwesi, (2020). Relevance of the technology acceptance model (TAM) in information management research: a review of selected empirical evidence. Research Journal of Business and Management (RJBM),7(1), pp.34-44. http://doi.org/10.17261/Pressacademia.2020.1186
- Socha, B., & Eber-Schmid, B. (2013). What is new media? Defining new media isn’t easy.
- Sun, H., & Zhang, P. (2006). The role of moderating factors in user technology acceptance. International journal of human-computer studies, 64(2),pp. 53-78.
- Taylor, A. (2019). Applying the Technology Acceptance Model to Ascertain the Acceptance of Learning Technologies in International Students and Academics: A Case Study at Coventry University London (Doctoral dissertation, Coventry University).
- Valor, J. (2018). THE MEDIA INDUSTRY. 10.15581/018.ST-486.
|