دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues509
Number of Articles4,399
Article View8,255,692
PDF Download4,250,850
بهنام پور, ., هادی پیکانی, ., یزدانی زازرانی, . (2021). طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی. Islamic Political Thought, 15(1), 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167
بهنام بهنام پور; مهربان هادی پیکانی; محمدرضا یزدانی زازرانی. "طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی". Islamic Political Thought, 15, 1, 2021, 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167
بهنام پور, ., هادی پیکانی, ., یزدانی زازرانی, . (2021). 'طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی', Islamic Political Thought, 15(1), pp. 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167
بهنام پور, ., هادی پیکانی, ., یزدانی زازرانی, . طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی. Islamic Political Thought, 2021; 15(1): 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167


Journal management system. designed by sinaweb