دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues513
Number of Articles4,443
Article View8,475,968
PDF Download4,499,639
مسعودی‌پور, . (2020). بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی. Islamic Political Thought, 14(2), 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125
سعید مسعودی‌پور. "بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی". Islamic Political Thought, 14, 2, 2020, 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125
مسعودی‌پور, . (2020). 'بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی', Islamic Political Thought, 14(2), pp. 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125
مسعودی‌پور, . بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی. Islamic Political Thought, 2020; 14(2): 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125


Journal management system. designed by sinaweb