دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues508
Number of Articles4,391
Article View8,238,451
PDF Download4,229,334
باباشاهی, ., حمیدی زاده, ., محمدنژاد فدردی, ., سیدامیری, . (2018). برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی. Islamic Political Thought, 12(1), 205-224. doi: 10.30497/smt.2018.2173
جبار باباشاهی; علی حمیدی زاده; منصوره محمدنژاد فدردی; نادر سیدامیری. "برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی". Islamic Political Thought, 12, 1, 2018, 205-224. doi: 10.30497/smt.2018.2173
باباشاهی, ., حمیدی زاده, ., محمدنژاد فدردی, ., سیدامیری, . (2018). 'برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی', Islamic Political Thought, 12(1), pp. 205-224. doi: 10.30497/smt.2018.2173
باباشاهی, ., حمیدی زاده, ., محمدنژاد فدردی, ., سیدامیری, . برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی. Islamic Political Thought, 2018; 12(1): 205-224. doi: 10.30497/smt.2018.2173


Journal management system. designed by sinaweb