دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,585,645
PDF Download5,347,722
روشن, ., بخشی, . (2016). تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. Islamic Political Thought, 10(2), 163-188. doi: 10.30497/smt.2016.1952
سید علیقلی روشن; فریبا بخشی. "تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی". Islamic Political Thought, 10, 2, 2016, 163-188. doi: 10.30497/smt.2016.1952
روشن, ., بخشی, . (2016). 'تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی', Islamic Political Thought, 10(2), pp. 163-188. doi: 10.30497/smt.2016.1952
روشن, ., بخشی, . تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. Islamic Political Thought, 2016; 10(2): 163-188. doi: 10.30497/smt.2016.1952


Journal management system. designed by sinaweb