دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,585,050
PDF Download5,346,861
مسعودی‌پور, ., خیری, . (2014). جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی. Islamic Political Thought, 8(1), 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710
سعید مسعودی‌پور; بهرام خیری. "جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی". Islamic Political Thought, 8, 1, 2014, 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710
مسعودی‌پور, ., خیری, . (2014). 'جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی', Islamic Political Thought, 8(1), pp. 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710
مسعودی‌پور, ., خیری, . جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی. Islamic Political Thought, 2014; 8(1): 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710


Journal management system. designed by sinaweb