دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,584,160
PDF Download5,344,896
مصباحی‌مقدم, ., مسعودی‌پور, . (2013). امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری. Islamic Political Thought, 7(2), 123-156. doi: 10.30497/smt.2015.1704
غلامرضا مصباحی‌مقدم; سعید مسعودی‌پور. "امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری". Islamic Political Thought, 7, 2, 2013, 123-156. doi: 10.30497/smt.2015.1704
مصباحی‌مقدم, ., مسعودی‌پور, . (2013). 'امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری', Islamic Political Thought, 7(2), pp. 123-156. doi: 10.30497/smt.2015.1704
مصباحی‌مقدم, ., مسعودی‌پور, . امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری. Islamic Political Thought, 2013; 7(2): 123-156. doi: 10.30497/smt.2015.1704


Journal management system. designed by sinaweb