دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 Statistics

Number of Journals20
Number of Issues518
Number of Articles4,516
Article View9,589,668
PDF Download5,353,150
حمزه پور, ., محمدی, ., حسینی فر, . (2012). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. Islamic Political Thought, 2(1), 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533
مهدی حمزه پور; روح الله محمدی; هدی حسینی فر. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان". Islamic Political Thought, 2, 1, 2012, 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533
حمزه پور, ., محمدی, ., حسینی فر, . (2012). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان', Islamic Political Thought, 2(1), pp. 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533
حمزه پور, ., محمدی, ., حسینی فر, . بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. Islamic Political Thought, 2012; 2(1): 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533


Journal management system. designed by sinaweb